Os meus personagems – Els meus personatges

Os meus personagems

traduzido por João Bandeira e Jaume Castells

 

Os meus personagems

Falam por si,

Porém os seus rompantes

Não são mais que imagens

De alguns dos estágios

De minha mente.

 

Quando estou entre eles

(são todos tão contrários)

Entendo os comentários

E os tenho como belos

E como não tão belos,

Quer dizer: tal como soem.

Talvez destoem

Da verdade?

Jamais me preocupei.

 

Faço porque me tenta

Dizer que sim

E dizer que não

E ter razão

Sempre

 

*     *     *

 

Els meus personatges

Josep Pedrals

 

Els meus personatges

parlen per ells,

però els seus rampells

no són més que imatges

d’alguns dels estatges

de la meva ment.

 

Quan estic entre ells

(són tots tan contraris…)

comprenc comentaris

i els jutjo per bells

i per no tan bells,

que és: per tal com sonen.

Potser desentonen

amb la veritat?

Mai m’ha preocupat.

 

Els faig perquè em tempta

dir que sí i dir que no

i tenir raó

sempre.

 

Els comentaris estan tancats.

  • Contacte:

    joseppedrals@hotmail.com
